Θετική φαίνεται πως είναι η πορεία των οικονομικών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία, τον περασμένο Δεκέμβριο παρουσίασε μηδενικό έλλειμμα, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά στα σιδηροδρομικά χρονικά, δημιουργώντας παράλληλα προοπτικές βιωσιμότητας και περαιτέρω βελτίωσης των οικονομικών της αποτελεσμάτων για το 2012.
Όπως προκύπτει από στοιχεία, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2011 μείωσε το έλλειμμά της κατά 82% και διαμορφώθηκε στα 33 εκατ. ευρώ από 187 εκατ. ευρώ που ήταν το 2010. Υπενθυμίζεται ότι τα προηγούμενα χρόνια οι ετήσιες ζημιές της εταιρίας έφταναν τα 240 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ η θετική αυτή οικονομική εξέλιξη οφείλεται κυρίως:
- Στην υλοποίηση του σχεδίου εξυγίανσης σε συνδυασμό με τις μετατάξεις υπαλλήλων, την αναδιάρθρωση των δρομολογίων και την αναβάθμιση των υπηρεσιών.
- Στην κατάργηση των ζημιογόνων δραστηριοτήτων και στη νέα εμπορευματική πολιτική που εφαρμόζεται.
- Στις θυσίες των εργαζομένων και τη μείωση των απολαβών τους, αλλά και στη μείωση των λειτουργικών δαπανών.
- Στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου με παράλληλη αξιοποίηση του ηλεκτροκινούμενου δικτύου και την εξοικονόμηση για την εταιρεία τουλάχιστον 14 εκατ. ευρώ, παρά την αύξηση των τιμών του πετρελαίου.
- Στην καθιέρωση νέων καινοτόμων υπηρεσιών, όπως η κράτηση και έκδοση εισιτηρίου μέσω internet και στην εφαρμογή νέας πελατοκεντρικής πολιτικής.
- Στην περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου του προαστιακού.
- Στην προώθηση ενός προγράμματος συνδυασμένης μεταφοράς φορτηγού- τρένου για τη μεταφορά φορτίων από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη και αντίστροφα.
Πηγή: Newsbeast
Όπως προκύπτει από στοιχεία, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2011 μείωσε το έλλειμμά της κατά 82% και διαμορφώθηκε στα 33 εκατ. ευρώ από 187 εκατ. ευρώ που ήταν το 2010. Υπενθυμίζεται ότι τα προηγούμενα χρόνια οι ετήσιες ζημιές της εταιρίας έφταναν τα 240 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ η θετική αυτή οικονομική εξέλιξη οφείλεται κυρίως:
- Στην υλοποίηση του σχεδίου εξυγίανσης σε συνδυασμό με τις μετατάξεις υπαλλήλων, την αναδιάρθρωση των δρομολογίων και την αναβάθμιση των υπηρεσιών.
- Στην κατάργηση των ζημιογόνων δραστηριοτήτων και στη νέα εμπορευματική πολιτική που εφαρμόζεται.
- Στις θυσίες των εργαζομένων και τη μείωση των απολαβών τους, αλλά και στη μείωση των λειτουργικών δαπανών.
- Στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου με παράλληλη αξιοποίηση του ηλεκτροκινούμενου δικτύου και την εξοικονόμηση για την εταιρεία τουλάχιστον 14 εκατ. ευρώ, παρά την αύξηση των τιμών του πετρελαίου.
- Στην καθιέρωση νέων καινοτόμων υπηρεσιών, όπως η κράτηση και έκδοση εισιτηρίου μέσω internet και στην εφαρμογή νέας πελατοκεντρικής πολιτικής.
- Στην περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου του προαστιακού.
- Στην προώθηση ενός προγράμματος συνδυασμένης μεταφοράς φορτηγού- τρένου για τη μεταφορά φορτίων από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη και αντίστροφα.
Πηγή: Newsbeast
No comments:
Post a Comment