Friday, May 3, 2013

«Θα ήθελα να γεννηθώ Έλληνας» δήλωσε ο Κριστιάν Καρεμπέ

Αν γύριζε ο χρόνος πίσω θα ήθελε να γίνει Έλληνας! Ο Γάλλος παλαίμαχος άσος Κριστιάν Καρεμπέ υποστήριξε ότι είναι υπερήφανος που φόρεσε τη φανέλα του Ολυμπιακού και έζησε στην πατρίδα μας γνωρίζοντας την ελληνική φιλοσοφία.

 Ο Καρεμπέ σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Olympiacos TV τόνισε: «Δεν μπορούμε να γεννηθούμε ξανά, δυστυχώς. Αν γύριζε ο χρόνος πίσω θα επέστρεφα ως Έλληνας. Ενα κομμάτι της καταγωγής μου να ήταν από την Ελλάδα. Θα το ήθελα πάρα πολύ. Και να παίζω για τον Ολυμπιακό. Προέρχομαι, βέβαια, από ένα άλλο μέρος, από ένα νησί, αλλά δεν έχει σημασία. Νομίζω ότι υπήρχε μεγάλη επικοινωνία ανάμεσα σε εμένα και τον προπονητή, τη διοίκηση, τον κόσμο. 

Για εμένα ήταν μαγική στιγμή εκείνη κατά την οποία ήρθα στην Ελλάδα, στον Πειραιά και είδα αυτό το υπέροχο λιμάνι. Αυτό το υπέροχο μέρος. Έφερα όλη την οικογένειά μου και ανακάλυψαν την Ελλάδα. Είναι πλέον κομμάτι της καρδιάς μου. Για εμένα ο Ολυμπιακός ήταν εξ αρχής ένας όμορφος τρόπος, μέσω του οποίου ανακάλυψα την πόλη του Πειραιά και της Αθήνας. Ανακάλυψα τους ανθρώπους, την Ελλάδα».

Σχολίασε ακόμη ότι: «Φυσικά, όταν μιλάμε για τον ερχομό μου στην Ελλάδα, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι είχα να ζυγίσω μία απόφαση. Τελικά ήμουν πολύ περήφανος που ήρθα στην Ελλάδα. Ήρθα για να παίξω ποδόσφαιρο και εισέπραξα όλη αυτή τη θετική ενέργεια που υπήρχε και υπάρχει εδώ. Είχα όμως την ευκαιρία να ζήσω και κάποια πολύ όμορφα πράγματα. Είδα τον Παρθενώνα, τον ναό του Ποσειδώνα, όμορφα πράγματα. Εμαθα για την ελληνική φιλοσοφία. Όλα αυτά έκαναν την καριέρα μου πιο όμορφη. Έπαιξα σε πόλεις όπως η Θεσσαλονίκη. Αγωνίστηκα κόντρα στον ΠΑΟΚ. Είδα την Κρήτη. Γνώρισα τον κόσμο, ήταν πολύ ζεστός. Όλα αυτά μπόρεσα και τα έζησα γιατί ο Ολυμπιακός μου έδωσε τη δυνατότητα να αγωνιστώ στην Ελλάδα. Γι’ αυτό τον λόγο αγαπώ τον Ολυμπιακό, αγαπώ αυτό τον κόσμο, είμαι περήφανος».

Δημήτρης Μώρος


Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname