Saturday, May 18, 2013

Αυτοί είναι οι καλοί γιατροί που μας βοήθησαν

«Ας γράψουμε όλοι εδώ τις θετικές μας εμπειρίες γιατί είναι κρίμα να χάνονται όλοι αυτοί οι άνθρωποι!» έγραψε ο/η lessalive κι έκανε την αρχή, δίνοντας ονοματεπώνυμο: «Αλτάνη Καργάδου, νευρολόγος. Της πήγα τον πατέρα μου πρόσφατα με διαλυμένη μέση και μόλις άκουσε ότι είναι ανασφάλιστος δεν ήθελε να πάρει χρήματα. Μας βλέπει κάθε φορά με τα ελάχιστα και είναι φοβερά εξυπηρετική. Νιώθω εξαιρετικά ευγνώμων που τη συνάντησα γιατί τον τελευταίο χρόνο, με αφορμή προβλήματα υγείας της μητέρας μου, συνάντησα αρκετούς ελεεινούς δανδήδες...».

Από τα σχόλια στο άρθρο Αυτοί είναι οι καλοί γιατροί που μας βοήθησαν του Άρη Δημοκίδη στη LiFO: 

purrr-fect purrr-fect 6.2.2013 | 17:17
H κα Βιβή Μπούρα, ειδικευόμενη στην Β' Πενυμονολογική κλινική του Σισμανογλείου, το 2006. Ο μόνος άνθρωπος που έκανε τον πατέρα μου να χαμογελάει τους τρεις μήνες που πάλευε με τον καρκίνο.

K.Τ. 6.2.2013 | 17:18 
Γιάννης Μισιτζής: Μαστολόγος στον Άγιο Σάββα: Ο "Θεός" του μαστού. Αναμονή μηνών για να κλείσεις ραντεβού. Καταφτάνω με τη μητέρα μου παιδί ούσα, πριν 10-12 χρόνια,χωρίς ραντεβού.... του μιλάμε για ένα εύρημα στο στήθος από άλλο γιατρό και τι εισηγήθηκε, παρακεντήσεις, επεμβαση δε 2η φάση κτλ....καθώς και ότι γνωρίζουμε ότι είναι αδύνατο να μας δει χωρίς ραντεβού, αλλά έχουμε πεθάνει από την αγωνία.... Κοιτάζει τη μητέρα μου στα μάτια. Παρακάμπτει όλα τα ραντεβού... μας χώνει σε ένα εξεταστήριο και μας βγάζει το πόρισμά του θυμωμένος για το "συνάδελφο" που ήθελε να κάνει.... αρπαχτή..... Ομολογώ ότι αποπειράθηκε η μητέρα μου να του δώσει ένα δώρο. Της επιασε θυμωμένα το χέρι λέγοντας "Μη με προσβάλλετε. Είμαστε πρώτα γονείς"

Cercum 6.2.2013 | 17:29 
ο κος Παπαγιαννάκος στο Ορθοπεδικό του Ευαγγελισμού. αν του δώσεις φακελάκι, μάλλον θα σε κάνει να ντραπείς και που το σκέφτηκες. πολύ έντιμος και τυπικότατος . χαλάει την''πιάτσα'' των εκμεταλλευτών συναδέλφων του

ein Steppenwolf 6.2.2013 | 18:08 
Παναγιώτης Κολιομιχάλης, αναπληρωτής διευθυντής της Παν/κής ΩΡΛ/κής Κλινικής στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Αθηνών, [«Ο Έλληνας γιατρός των Aλβανών»](http://bit.ly/WxIRvh) > Ο Έλληνας γιατρός Παναγιώτης Κολιομιχάλης είναι ένας ζωντανός θρύλος για τους Αλβανούς - είτε γι' αυτούς στην Αλβανία είτε για τους Αλβανούς μετανάστες στην Ελλάδα. Έχει «οργώσει» κυριολεκτικά όλη την Αλβανία, από τον Νότο έως τον Βορρά, προσφέροντας ιατρική βοήθεια σε μια χώρα στην οποία οι ανάγκες για ιατρική περίθαλψη παραμένουν «αδηφάγες»... Από το 1991, με το αυτοκίνητό του, έκανε πάνω από ογδόντα ταξίδια... Κάθε Παρασκευή, αφού τελείωνε το ωράριο της δουλειάς του στο Ιπποκράτειο, ανέβαινε στην Αλβανία με ένα αυτοκίνητο γεμάτο φάρμακα και κατέβαινε στην Ελλάδα την Κυριακή το βράδυ, με ένα αυτοκίνητο γεμάτο αρρώστους... 

Dimitra Didaskalou 6.2.2013 | 19:13 
Καθ. Διονύσης Βώρος Δ/ντής Β'Χειρουργικής Αρεταίειο. Πρώτα άνθρωπος κι έπειτα άξιος χειρουργός και Καθηγητής. Προσπαθεί να ανακουφίζει τους ασθενείς και συνεχίζει να αγωνίζεται για την Υγεία με όραμα με χαρακτηριστική εντιμότητα !!! Τον ευχαριστώ προσωπικά... 

j@ck_us 6.2.2013 | 22:53 
Ιπποκρατειο νοσοκομειο θεσσαλονικης. Μπραβο στη εξαιρετικη ομαδα χειρουργων, καθως και στις νοσοκομες της πτερυγας μεταμοσχευθεντων, για το ηθος, την αριστη συμπεριφορα, περιποιηση, γνωση-ενημερωση, για την ψυχολογικη υποστηριξη, για την τηρηση προτεραιοτας σημαντικοτερου περιστατικου χωρις κοινωνικοφυλετικες διακρισεις, τη φιλοξενια και πολλα αλλα που θα ηθελα αυτη τη στιγμη μεσα απο την εμπειρια της μεταμοσχευσης ηπατος που εκαναν στον πατερα μου, να ειχα εικονες να σας δειξω ποσο ακεραιο και αρτιο συστημα υγειας υπαρχει στην ελλαδα 

myladygodiva 7.2.2013 | 13:24 
Κα Μπούκη, κος Βαβούλης στο Καρδιολογικό του Γενικού Κρατικού Νίκαιας. Όχι μόνο άριστοι στη δουλειά τους, όχι μόνο "αρνητές του φακκελακίου", αλλά αυτό που μου έκανε τρομερή εντύπωση ήταν όταν, 1 σχεδόν χρόνο μετά τη νοσηλεία του πατέρα μου με έμφραγμα & αγγειοπλαστική, επικοινώνησαν μαζί του για να ενημερωθούν για την κατάσταση της υγείας του! Ομοίως, ο κος Σούλης, ειδικευόμενος στο Ιπποκράτειο (τώρα πια ιδιώτης καρδιολόγος), άριστος επιστήμων και πραγματικός Άνθρωπος, όταν νοσηλευόταν ο αδελφός μου (άτομο με ειδικές ανάγκες) έδειξε το ενδιαφέρον που θα έδειχνε σε δικό του αδελφό. Σίγουρα υπάρχουν και άλλοι πολλοί και εύχομαι όλο και περισσότεροι...

evitsour 7.2.2013 | 13:26 
Όλοι οι γιατροί και το προσωπικό της Νεφρολογικής Κλινικής του Ευαγγελισμού με πρώτο τον κ. Μαργέλο! Ευχαριστώ πολύ για την φροντίδα και αγάπη που δείξατε στον πατέρα μου! 

migatsetse 9.2.2013 | 13:52 
Η Νευροχειρουργική ομάδα του Νιμιτς (Χρυσανθακόπουλος Π., Κυριακόγγονας Π.) για την εξαιρετική δουλειά τους, χωρίς να ζητήσουν παράνομα ανταλλάγματα. 

ανώνυμος 10.2.2013 | 19:23 
Ο πατέρας μου. Θυμάμαι ακόμα τις γιαγιούλες που με συναντούσαν στο δρόμο και μου έλεγαν ότι θα πρέπει να είμαι περήφανη γι΄αυτόν. Έφυγε πέρυσι, κοντά πριν ένα χρόνο, αλλά σίγουρα θα ζει κάτι από αυτόν σε καθέναν από τους ασθενείς που βοήθησε, πολύ συχνά χωρίς ούτε καν πληρωμή. 

Mica 11.2.2013 | 01:58 
Ο πνευμονολόγος στην εντατική του Γενικού Κρατικού Νίκαιας Αντώνης Μαυρομμάτης. Έσωσε αγαπημένο μου άνθρωπο και αρνήθηκε κατηγορηματικά να πάρει φακελάκι. Σ' ευχαριστώ γιατρέ. 

nera 29.1.2014 | 15:44
Ο κ. Αργυρίου, καρδιοχειρουργός στον "Ευαγγελισμό". Χειρούργησε την αδερφή μου πριν 12 χρόνια, επιμελητής στην β΄ καρδιοχειρουργική τότε, και ενώ ερχόμασταν με ασθενοφόρο από επαρχία με σκοπό να την χειρουργήσει ο διευθυντής, λογω της κρισιμότητας. Όταν όμως φτάσαμε στον ¨Ευαγγελισμό" ο κ. Αργυρίου ήταν ο μόνος διαθέσιμος γιατί είχε γενική εφημερία το νοσοκομείο και όλοι οι καρδιοχειρουργοί χειρουργούσαν. Όπως μου είπαν νοσηλευτές που παραβρισκόντουσαν στην εγχείρηση "αν ήταν άλλος γιατρός θα την είχε παρατήσει από το πρώτο μισάωρο". Αυτός όμως την πάλεψε 6 ώρες, επαναφέροντάς την 5 φορές στην ζωή και τελικά την έσωσε (ενδοκαρδίτιδα από χρυσίζων σταφυλόκοκκο). Δεν μας πήρε φράγκο, την στιγμή που η ταρίφα των υπολοίπων ήταν 2.500.000 δρχ η επέμβαση. Ο Θεός να τον έχει καλά!

Kostas Archontakis 12.3.2014 | 19:37 
Θα ηθελα κι εγω να ευχαριστησω τον κυριο Κυριακογγονα, τον κυριο Μουταφιδη και ολη τη νευροχειρουργικη ομαδα του 401, για τον επαγγελματισμο, το ηθος και τις γνωσεις τους. Ειμαστε αισθοδοξοι για την Ελλαδα οσο υπαρχουν τετοιοι ανθρωποι.

Faye M. 12.8.2015 | 22:52 
Ο κύριος Νίκος Λασανιάνος, Ορθοπεδικος Χειρουργός στον Ευαγγελισμό. Το 2011 χειρούργησε τον πατέρα μου με κάταγμα ισχίου κάνοντας αντικατάσταση της κεφαλής. Δε δέχθηκε το παραμικρό δώρο από εμάς και ήταν πάντα δίπλα μας όταν τον χρειαστήκαμε. Ο πατέρας μου, 80 χρονών πλέον, μπορεί ακόμα να περπατάει άνετα μεγάλες αποστάσεις χωρίς να χρειαστεί να εγκαταλείψει το αγαπημένο του περπάτημα. Να είναι καλά ο Άνθρωπος αυτός όπου και αν είναι !

Xiradakis 7.12.2016 | 20:36 
Η οικογένεια Ξηραδάκη θέλει να πει ενα μεγάλο ευχαριστώ στην πνευμονολόγο της γ´ παθολογικής κλινικής της ιατρικής σχολής του πανεπιστημίου Αθηνών Παρασκευή Μπούρα για τις υπεράνθρωπες προσπάθειες που κάνει εδώ και 8 μήνες για τη σύζυγο και μάνα Βαρβαρρήγου Μαρία. Ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσαμε να πετύχουμε στην πιο δύσκολο φάση που έχει τύχει στην οικογένεια μας.

 gio44 25.1.2017 | 12:12 
Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον ΑΝΘΡΩΠΟ Αλέξανδρο Καραμανλίδη, άξιο χειρουργό στο 424 στρατιωτικό νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης.

Dr House 19.10.2017 | 22:45 
Πεντέμιση χρόνια μετά τη διάγνωση ενός ιδιαίτερα δύσκολου και σπάνιου καρκίνου, που λίγο έλειψε να με στείλει αδιάβαστο, είμαι καλά. Οφείλω και δημόσια ένα ευχαριστώ στον συνάδερφο γιατρό και κορυφαίο Ογκολόγο, Γιώργο Λύπα. Δεν είναι τυχαίο ότί έχω συναντήσει ανθρώπους όλων των κοινωνικών τάξεων και βαλαντίων να τον περιμένουν έξω από το γραφείο του. Δεν είναι τυχαίο ότι τόσοι γιατροί τον εμπιστευόμαστε για το προσωπικό ή οικογενειακό μας πρόβλημα.. Απλός και σεμνός, το πολεμάει με όλες τις δυνάμεις και δεν χάνει εξέλιξη. Του χρωστώ τη ζωή μου. Κι όταν του το υπενθυμίζω, αυτός απαντάει: "υπερβολές γιατρέ μου, τη δουλειά μου έκανα"




* Υ. Γ. 
Όταν ξεκινήσε το blog τον Σεπτέμβριο του 2011, ο στόχος ήταν με τον καιρό να αποτελέσει σημείο συγκέντρωσης προσωπικών θετικών μαρτυριών, με σκοπό να προβάλλονται οι καλές ειδήσεις, οι καλές πράξεις, και οι αφανείς καθημερινοί ήρωες της καλής πλευράς της Ελλάδας.

Έχεις κ' εσύ κάποια καλή είδηση που θέλεις να δημοσιεύσεις; Μικρή ή μεγάλη δεν έχει σημασία, στείλ' τη στο KaliEllada@gmail.com !





Update 17/04/2020: Προσθήκη πρόσφατων σχολίων.

6 comments:

  1. Ο Ξυδώνας στην καρδιολογικη του λαικου νοσοκομειου Αθηνών. Αριστος στη δουλειά του, μου εκανε μια επικίνδυνη εγχείρηση με απόλυτη επιτυχία και αρνήθηκε κάθετα να πάρει φακελάκι.

    ReplyDelete
  2. Γιωργος Σταυροπουλος καρδιοχειρουργος Ιπποκρατειο Αθηνων. Τον αδερφο μου τον ειχαν ολοι ξεγραμμενο και με αντιπηκτικα μπηκε χειρουργιο. Μετα το by pass στο στελεχος με 3 μερες ανοιχτο θωρακα (απιστευτο κ ομως αληθινο) και 23 φιαλες αιμα ειναι τωρα 3 χρονια μαζι μας κ τον χαιρομαστε!! Προσευχομαι να'ναι καλα και αυτος και οι δικοι του που τον στηριζουν για να μπορεινα κανει τετοια θαυματα. Ενα θα σας πω, επειδη ο αδερφος μου ηταν 1 μηνα ΞΥΠΝΙΟΣ στην εντατικη με σωληνες σε ολο του το σωμα εμπαινα στην εισοδο να τον δω στα κλεφτα κ μια φορα ειδα κρυφα τον γιατρο να λεει στον αδερφο μου: νοιωθεις αναπαυτικα? θες να σου αλλαξουν την θεση στο μαξιλαρι? να σου φερουν κ αλλο? να σου αλλαξουν την σταση του κρεβατιου (ο ιδιος δεν επρεπε να κουνηθει)? Μηπως πεινας? Μετα απο αυτο τι αλλο να πω για αυτον τον γιατρο?

    ReplyDelete
  3. αυτος ο γιατρος απλα ειναι μεσα στην καρδια μου, εγχειρησε τη μητερα μου,8 ωρες μια καρδια σμπαραλια, η μητερα μου δεν θα επρεπε να εχει βγει απο το χειρουργειο ζωντανη. Η μητερα μου δε τα καταφερε αλλα οσο εζησε το οφειλει σε αυτον τον ανθρωπο.
    Τον ευχαριστω για την προσπαθεια

    ReplyDelete
  4. ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ-ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟ. Είχα τη τιμή να χειρουργηθώ από έναν λαμπρο επιστήμονα και τη τυχη να γνωρίσω έναν σπουδαίο άνθρωπο. Ο γιατρος μ έσωσε, ο άνθρωπος με ανάστησε. Ότι κι αν πω για τον κο Σταυρόπουλο είναι λίγο. Πως να μπορέσω να περιγράψω τη συμπαράσταση, το ανθρώπινο ενδιαφέρον και τη στήριξη του που ηταν για μένα ελπίδα ζωής. Μ εκείνον δίπλα μου δε κέρδισα μονο το στοίχημα της ζωής αλλα και έναν αδελφό-απο καρδιας-. Σ ευχαριστώ αδελφέ μου Γιώργο για τη ζωή που μου χάρισες.
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΤΡΙΚΙΟΣ

    ReplyDelete
  5. Ο Κυριος Σταυροπουλος, εγχειρησε τον πατερα μου με τριπλο μπαι πας και στη πορεια του χειρουργειου επαθε 2 ανακοπες συν διαχωρισμο αορτης. Τον εσωσε μετα απο σχεδον 9 ωρες χειρουργειο και σημερα τον φεραμε σπιτι ξανα.. Δεν υπαρχουν λογια για αυτον τον ανθρωπο, πραγματικα κριμα οτι συνεργαζεται με τοσο αθλιο συστημα υγειας! Να τον εχει ο θεος παντα καλα και να εχει οτι επιθυμει στη ζωη του. Δε γραφω το ονομα μου, αλλα αν ποτε διαβασει το σχολιο μου θα καταλαβει ποιος ειμαι.. Εξαιρετικος!!

    ReplyDelete
  6. Παπαγεωργίου Ελένη Νευρολόγος στο Γεννηματά. Επιβλέπουσα ιατρός στην εγκεφαλίτιδα που πέρασα. Συμπονετικός άνθρωπος, με κατανόηση, διάθεση να βοηθήσει πραγματικά και όχι φιλάργυρη. Πραγματική επιστήμων με πείρα. Είναι στη διάθεσή μου κάθε φορά που τη χρειάζομαι κι έχουμε άμεση επικοινωνία.

    ReplyDelete

Comments system

Disqus Shortname