Tuesday, July 24, 2012

Δημήτριος Ρόκος: Ο ιδιοκτήτης της AMD Telecom κατακτά τον κόσμο με υπηρεσίες γραπτών και φωνητικών μηνυμάτων

Ξεκίνησε στα 17 του ως έμπορος ηλεκτρονικών υπολογιστών και στα 31 του χρόνια είναι ιδιοκτήτης και πρόεδρος της AMD Telecom, μιας ραγδαία αναπτυσσόμενης εταιρείας στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών και ειδικότερα στην υπηρεσία των γραπτών και φωνητικών μηνυμάτων. Ο Δημήτριος Ρόκος γεννήθηκε το 1981 στον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης και προσβλήθηκε από τα μαθητικά του χρόνια από τον ιό της επιστήμης της πληροφορικής, την οποία σπούδασε στο Πανεπιστήμιο του Λάνκασαϊρ, όπου έλαβε και το μεταπτυχιακό του.  
 
Στις βουλευτικές εκλογές του 2001 ανέλαβε, ως εικοσάχρονος φοιτητής, την αποστολή μηνυμάτων SMS σε εκλογείς για λογαριασμό ενός υποψήφιου βουλευτή - και εκεί αντιλήφθηκε τις τεράστιες προοπτικές του συγκεκριμένου κλάδου, ο οποίος επιτρέπει τη δραστηριοποίηση χωρίς κανέναν γεωγραφικό περιορισμό σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του πλανήτη.

Το μεγάλο άλμα
Έτσι δημιούργησε την AMD Telecom, αρχικά ως προσωπική επιχείρηση με αντικείμενο τη λιανική πώληση διαφημιστικών μηνυμάτων SMS με πρώτο πελάτη το Regency Casino. Τρία χρόνια αργότερα ο Δημήτριος Ρόκος πραγματοποιεί το μεγάλο άλμα αναβαθμίζοντας την AMD Telecom σε ανώνυμη εταιρεία με κύρια δραστηριότητα τα SMS Hub, δηλαδή τη συλλογή μηνυμάτων από παρόχους κινητής τηλεφωνίας μιας χώρας και την προώθησή τους μέσω άλλων παρόχων στο εξωτερικό. Ετσι απαλάσσονται οι ίδιοι οι πάροχοι από τεράστια λειτουργικά έξοδα αναθέτοντας αυτή την υπηρεσία σε εταιρείες όπως η AMD Telecom.
 
Για έδρα χρησιμοποιούσε στην αρχή ένα γραφείο περίπου 20 τ.μ. στον Λαγκαδά, το κεφάλαιο δεν ξεπερνούσε τις 500.000 δραχμές και ο αριθμός του προσωπικού ήταν περίπου 10 άτομα. Σήμερα η AMD Telecom εδρεύει σε ένα τριώροφο ιδιόκτητο κτίριο στη Λητή Θεσσαλονίκης, όπου απασχολούνται 60 εργαζόμενοι και διαθέτει θυγατρικές εταιρείες και αντιπροσωπείες σε έξι χώρες του εξωτερικού με περίπου 150 άτομα προσωπικό, ενώ συνεργάζεται με πάνω από 1.200 δίκτυα κινητής τηλεφωνίας σε όλον τον κόσμο!

Στις τρεις μεγαλύτερες
Είναι χαρακτηριστικό ότι η AMD Telecom περιλαμβάνεται σε παγκόσμιο επίπεδο στις τρεις μεγαλύτερες εταιρείες στον κλάδο των SMS Hub, ο οποίος θεωρείται ιδιαίτερα δύσκολος, αφού απαιτεί τεχνική και εμπορική υποδομή, ενώ - όπως τονίζει και ο κ. Ρόκος - «δεν μπορείς να τον σπουδάσεις».
 
Ο νέος επιχειρηματίας δηλώνει ιδιαίτερα υπερήφανος επειδή η εταιρεία του έχει αναπτύξει εσωτερικά όλη την απαιτούμενη τεχνογνωσία και μάλιστα την προσφέρει ως ανταγωνιστικό και ακριβό προϊόν στη διεθνή αγορά, αφού για παράδειγμα ένα κέντρο μηνυμάτων για πέντε χώρες κοστίζει γύρω στα 2 εκατ. ευρώ. Το πελατολόγιό του περιλαμβάνει δεκάδες χώρες και ο ίδιος ταξιδεύει τουλάχιστον μία εβδομάδα τον μήνα στο εξωτερικό, όπου διαπραγματεύεται με εταιρείες κινητής τηλεφωνίας αλλά και με υπουργούς και άλλους κρατικούς λειτουργούς και υπηρεσίες, αφού οι κυβερνήσεις απαιτούν φερεγγυότητα και αξιοπιστία από αυτούς που διαχειρίζονται και διεκπεραιώνουν τα γραπτά SMS και τα φωνητικά μηνύματα των πολιτών τους.
 
Μεγάλοι πελάτες
Πριν από λίγες ημέρες ο αντιπρόσωπος της AMD Telecom στην Ιταλία έκλεισε συμφωνία με το κόμμα του Σίλβιο Μπερλουσκόνι για να αναλάβει η εταιρεία την αποστολή SMS στους ψηφοφόρους εν όψει των επόμενων εκλογών, ενώ στον κατάλογο των πελατών ξεχωρίζουν μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το facebook και το skype. Το 98% των δραστηριοτήτων της AMD Telecom έχει εξαγωγικό χαρακτήρα, γι' αυτό και η εταιρεία δεν επηρεάστηκε από την ελληνική, αλλά ούτε και από την ευρωπαϊκή κρίση, καθώς η αγορά της επεκτείνεται σε όλη την υδρόγειο. Η AMD Telecom συμμετείχε μάλιστα πρόσφατα με μεγάλη επιτυχία σε έκθεση τηλεπικοινωνιών στη Σανγκάη της Κίνας, αφού η πολυπληθέστερη χώρα του κόσμου προσφέρει τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της εταιρείας, το επόμενο στάδιο ανάπτυξης θα αφορά ασιατικές χώρες, τη Νέα Ζηλανδία και άλλες χώρες στην ευρύτερη περιοχή.

Κρίση εμπιστοσύνης
Πάντως η κρίση της ελληνικής οικονομίας έχει αρνητικό αντίκτυπο στην εικόνα και στο όνομα της πατρίδας μας στο εξωτερικό. Τους τελευταίους έξι μήνες ζητούν ολοένα περισσότεροι ξένοι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας με πολύ έντονο τρόπο την αλλαγή της σύμβασης από την AMD Telecom της Ελλάδας στη θυγατρική της σε άλλη χώρα, για να εξασφαλίσουν την απρόσκοπτη τήρησή της και στο μέλλον. Κατά την άποψη του Δημήτριου Ρόκου όμως «η νέα γενιά διαθέτει αξιόλογα εφόδια, όπως τη νέα τεχνολογία, τη δημιουργική σκέψη και την καινοτομία, οπότε θα ξαναγράψει μια νέα σελίδα επιτυχιών στην ιστορία και θα αποκαταστήσει την αλήθεια σε σχέση με τους έλληνες εργαζομένους».

Αύξηση τζίρου 1.000%
Ο πρόεδρος της AMD Telecom είναι αρραβωνιασμένος με τη νεανική του αγάπη από τα μαθητικά τους χρόνια και του αρέσει να παίζει τένις, όποτε το επιτρέπει το πιεσμένο ωράριο εργασίας του. Φύση ανήσυχη και δημιουργική, γνωρίζει ότι πρέπει να προσφέρει συνεχώς νέα προϊόντα και υπηρεσίες για να διατηρηθεί η δυναμική της εταιρείας του, της οποίας ο τζίρος αυξάνεται κάθε χρόνο με ποσοστά άνω του 1.000%. Σε αυτό το πλαίσιο δραστηριοποιείται εδώ και έξι μήνες στον κλάδο της περιαγωγής φωνητικών μηνυμάτων (Roaming), ενώ επανακάμπτει δυναμικότερα στην αγορά με προϊόντα, όπως τα φίλτρα προστασίας (Antispam filters) των συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας από ανεπιθύματα διαφημιστικά SMS ή κακόβουλα μηνύματα με στόχο την οικονομική τους εξαπάτηση. 
 
 
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ

1 comment:

  1. Εύγε στον Κύριο με Κ κεφαλαίο!! Μας κάνει όλους περήφανους! Καλησπέρα από τη μακρινή Αυστραλία!!

    ReplyDelete

Comments system

Disqus Shortname