Thursday, July 26, 2012

Ογκουνσότο: Αγαπάω αυτόν τον τόπο

Χαρούμενος που επέστρεψε στην Ελλάδα και από την επόμενη σεζόν θα αγωνίζεται στην Αναγέννηση Επανομής δήλωσε ο Πάτρικ Ογκουνσότο, μιλώντας στην εφημερίδα «SportDay». Μάλιστα, ο Νιγηριανός επιθετικός τόνισε ότι αγαπάει τη χώρα μας και αισθάνεται… Κρητικός!

«Χαίρομαι που επέστρεψα. Υπόσχομαι να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Να πετύχω πολλά γκολ και η Επανομή να φτάσει τους στόχους της. Οι άνθρωποί της με αγκάλιασαν και αυτό μου άρεσε. Ευχαριστώ τον μάνατζέρ μου, τον Μιγκέλ, που με έχει βοηθήσει αρκετά», ανέφερε αρχικά ο 29χρονος φορ και απάντησε στην ερώτηση αν αισθάνεται Έλληνας:

«Φυσικά και αισθάνομαι. Είμαι από την Κρήτη (σ.σ.: γέλια). Είμαι τόσα χρόνια εδώ. Είμαι... Ελληνας και Κρητικός. Αγαπάω αυτόν τον τόπο».


Πηγή: ΣΠΟΡ-FM

No comments:

Post a Comment

Comments system

Disqus Shortname